Alles over ADO Den Haag - Go Ahead Eagles - InHetNieuws.nl
Voetbal op tv: Waar kun je FC Groningen - PSV en Barcelona
ADO Den Haag vs Go Ahead Eagles Live Stream & Results 9
Om zo meer te forceren. Als supporter kun je nu meer 1 ding doen. Vol achter de club, team en trainer gaan staan en er zaterdag vol voor gaan! En als het even kan afreizen naar Groningen. We zijn niet kansloos tenzij iedereen zich er bij neerlegt en/of zijn witte kansloze zakdoekje erbij pakt. Come on NAC! 0 0 joop 03 april 2014, 07:25ik denk maar weet het niet zeker maar dat buijs geschorst is voor een wedstryd was dit niet zijn 4 kaart nu missen we een echte spits jammer ik heb het in het begin van de competiete al gezegd nav speelt tusssen plkaats 13 en plaats 16 jammer hopend op een gelijk spel tegen twente en winnen van rkc is plaats 15 of 14 nog mogelijk hup nac 0 0 Prins 03 april 2014, 07:40Het wordt met de week slechter.
En die hebben we maar 1, dat is Hooi. Verbeek en Sarpong hebben vooral in uitwedstrijden geen enkele diepgang. Dan weet je dat je niet veel gaat creeeren en dat het voor de tegenstander makkelijk tegen houden is. 0 0 Bassi 02 april 2014, 22:43Zie het probleem niet zo, roda en nec gaan ons zeker niet meer voorbij, ado gaat geen wedstrijd meer winnen. Dus veilig 0 0 Scrimmage 02 april 2014, 22:45Weer zo'n k'' wedstrijd. Slappe hap, al het hele seizoen. Ik erger me kapot aan de laffe risicoloze speelwijze, tsjongejonge. Wordt nog billenknijpen de laatste weken 0 0 svt076 02 april 2014, 22:49okay bredafun;) 0 0 F6 02 april 2014, 22:50Helemaal eens met Henri. We hebben al un hele tijd niet meer gewonnen en geven steeds in de laatste fase een overwinning weg.
0 0 Chooet 03 april 2014, 00:34Laten we allema achter nac blijven staan! Vandaag waren we beter maar daar koop je niks van. Komende wedstrijden minimaal 4 punten pakken en het komt goed. Vandaag lag het ook zeker niet aan de supporters, laat dat de komende wedstrijden ook nie tzo zijn!! NOAD!! 0 0 Spionkop 03 april 2014, 01:52Het zit ook een beetje tegen he. We zijn bijna veilig, dont worry, 0 0 oosterhout3 03 april 2014, 06:43tjah weer een 2e helft waar we veel beter zijn en aan het einde een goal tegen [email protected]#$%^&*( om gek van te worden zeg maar 0 0 kwek 03 april 2014, 07:00Achjee er zijn er hier weer een paar die met witte zakdoekjes willen zwaaien...
Al het nieuws over Go Ahead Eagles op één site
En daar zaten toch clubs tussen als GAE, Utrecht en ADO, allemaal degradatiekandidaten. Van de laatste 8 wedstrijden zijn er maar 3 clubs die daarin 1 wedstrijd hebben gewonnen. Dat zijn NAC, RJC en NEC. Zouden zomaar de 3 degradanten van dit seizoen kunnen gaan worden. Maar ja het is ook niet mogelijk om te winnen als je niet aanvalt en speelt om niet te veerliezen. Vandaar ook het grote aantal gelijke spelen. Het is allemaal gewoon heel simpel verklaarbaar. Het is geen hogere wiskunde. Ik vrees dat het erg moeilijk gaat worden met nog 2 wedstrijden tegen een top 4 ploeg. 0 0 piet 02 april 2014, 22:15@ F7 Nac gaat nog 4 punten pakken tegen twente en rkc Rkc pakt er nog 3 thuis tegen zwolle of heerenveen nac komt op 38 en rkc op 33 dus komt allemaal goed! 0 0 ratkopf 02 april 2014, 22:18Ik snap de paniek niet zo, Go Ahead is thuis bijna onverslaanbaar te noemen dit seizoen....
0 0 nachoreca 03 april 2014, 10:30bij van der gun valt de bal per ongeluk voor zijn voeten, en drost kon er gisteren ook geen reet aan doen! kortom pure pech. niet gaan zeiken over de trainer nu want dat is lachwekkend, we hebben nu eenmaal ook een matige selectie. laten we stoppen met zeiken en zaterdag er het beste van proberen te maken. een keer winnen van fc twente, is ook al dertig jaar geleden......, zou alle commotie doen verstommen.
ADO Den Haag - Go Ahead Eagles op tv - Voetbal Experience
Dit scenario gaat gewoon gebeuren. En dit zeg ik die geboren is op vrijdag de dertiende. haha. Komt goed. 0 0 F6 03 april 2014, 10:46Dag Chrisje, vanmorgen was ik nog een dame bij mijn weten hoor, vrouwen kunnen ook weleens reageren hoor. Was zeker nog niet bij je opgekomen in je machowereldje? Maar ik ben erg blij dat jij altijd heel erg positief bent.
0 0 koentje 03 april 2014, 10:18de wedstrijd tegen Rkc gaat cruciaal worden denk ik. 0 0 buurman 03 april 2014, 10:22Tsja... Zeker als we ook tegen twente geen punten pakken hebben we een vet probleem. Gisteren onverdiend verloren, maar het is ook de slemiel die degradeert.... Er is te lang geroepen dat we al veilig waren. Doemscenario zou zo maar kunnen. NAC moet het vege lijf redden in een zware nacompetitie en....... tilburg lacht zich kapot als kampioen en kersverse eredivisie club. Van de andere kant, er is nog een gat van 4 punten en we krijgen rkc thuis. Dus alles in eigen hand en zelfs plaats 9 is nog mogelijk.
wat is het nivo kwa reacties op de supporterssites tegenwoordig toch bedroevend zeg! 0 0 juupke 03 april 2014, 07:14Twee rode kaarten voor Twente en met moeite gelijk tegen ADO dan moeten we als twaalfde man as zaterdag ons NAC helpen aan de overwinning, kunnen we daarna terecht een feestje bouwen! 0 0 kwek 03 april 2014, 07:23En tuurlijk ik baalde ook gister na de wedstrijd. Maar het is niet dat er geen inzet was. Het voetbal was ook goed tot de 16. Enige verwijt dat je kan maken naar de trainer is dat hij niet bij het overwicht seuntjes of hadouir er in knalde, ipv een verdedigende middenvelder.
Nadat ik hem uitgegeld had dat dit de wagens waren van de spelers viel hij om van het lachen. Hij vroeg serieus wat voor bedrijf een BVO wel niet is als je onder bijna al je concurrentie staat en je nog steeds zo rijkelijk beloond wordt. Ik kreeg het hem eigenlijk ook niet uitgelegd met droge ogen.... 0 0 svt076 03 april 2014, 10:39Haha precies cor taxi, zo moeten we t zien;) 0 0 Ome Willem 03 april 2014, 10:44Zo is dat Oude Kern 0 0 cor taxi 03 april 2014, 10:45@svt076.
Met een klein beetje fantasie kan het best nog een leuk slot worden voor Nac. 0 0 TdeW 03 april 2014, 10:38Ongelofelijk dat dit kan gebeuren. Zoals hierboven al genoemd, 11 dik betaalde spelers op het veld en nog een paar op de bank. Enkele dagen geleden liep ik met een, niet voetbalgekke collega, langs het stadion. Hij vroeg of er een conferentie aan de gang was in het stadion, "er staan nl zoveel dikke wagens voor de deur''.
come on nac! 0 0 cor taxi 03 april 2014, 10:34Jullie maken je druk om niks. Niet zo paniekerig aub. Ga er zelf van uit dat Nac nog minimaal 6 of 7 punten zal behalen. waarvoor zou je niet winnen van Twente thuis? is geen wonder ploeg hoor. Rkc krijgt een pak slaag bij Feyenoord, en later bij Nac. Dus de onderste 3 zijn en blijven, Nec, Rkc en Roda. Je staat trouwens maar 5 punten achter plek 8, Groningen dus.
Go Ahead Eagles vs ADO Den Haag live score - AiScore
Go Ahead Eagles | Deventer - Facebook