Rusland skal igen i landsholdsaktion: Har arrangeret tre kampe
MINUT FOR MINUT Danmark er i ottendedelsfinalen - DR
Og hun er på en farlig mission En gammel kending er dukket op som »Daniels farmor«. Og hun er på en farlig mission Søren Pind efter Ellemanns melding: »Der er noget galt« Svensk politi vil ikke tillade ny koranafbrænding foran Tyrkiets ambassade Svensk politi vil ikke tillade ny koranafbrænding foran Tyrkiets ambassade Svensk politi vil ikke tillade ny koranafbrænding foran Tyrkiets ambassade Danske banker opjusterer på stribe: »De gode tider varer lidt endnu« Danske banker opjusterer på stribe: »De gode tider varer lidt endnu« Danske banker opjusterer på stribe: »De gode tider varer lidt endnu« Dansk eksport af lægemidler slår alle rekorder Dansk eksport af lægemidler slår alle rekorder Danmarks største pengeudlåner efter historisk rekord: »Lejligheder i de store byer skal vel ti procent ned« Danmarks største pengeudlåner efter historisk rekord: »Lejligheder i de store byer skal vel ti procent ned« Trussel mod Danmarks grønne omstilling har skabt oprør i erhvervslivet – nu skal minister stå skoleret Trussel mod Danmarks grønne omstilling har skabt oprør i erhvervslivet – nu skal minister stå skoleret Trussel mod Danmarks grønne omstilling har skabt oprør i erhvervslivet – nu skal minister stå skoleret Berlingskes økonomiske redaktør er ubetinget begejstret for den nye regering: »Det her kan blive rigtig stort« Mærsk tjente 23 millioner kroner i timen i 2022 efter mikroskopisk skattebetaling Mærsk tjente 23 millioner kroner i timen i 2022 efter mikroskopisk skattebetaling Til sommer bliver der holdt ekstra godt øje med Polly og alle de andre elever i 3.
Få seneste nyt om krigen i Ukraine: Præsident Zelenskyj
Berlingske | Læs nyheder på berlingske. dkKæmpe økonomisk gulerod venter disse folkepensionister: Flere tusinde kroner ekstra hver måned Kæmpe økonomisk gulerod venter disse folkepensionister: Flere tusinde kroner ekstra hver måned Stor fyringsrunde: Abonnenterne flygter fra Disney+ Stor fyringsrunde: Abonnenterne Var den svenske partitop advaret om kupplanerne? Var det et kup? Hvis ja, hvorfor greb de så ikke ind? Var den svenske partitop advaret om kupplanerne? Var det et kup? Hvis ja, hvorfor greb de så ikke ind? Zelenskyj overrasker under pressemøde: »Giv mig et kram« Zelenskyj overrasker under pressemøde: »Giv mig et kram« Min ven holdt om papkruset med begge hænder, og så sagde han det, der fik alt til at stå stille: »Jeg har ikke lyst til at se min datter« Min ven holdt om papkruset med begge hænder, og så sagde han det, der fik alt til at stå stille: »Jeg har ikke lyst til at se min datter« Kvinde druknet i København Noget har ændret sig i Carlsberg. Og det skaber ukrainsk frustration Noget har ændret sig i Carlsberg.
Omfanget af katastrofen er ekstremt Russisk hovedpine: Ny melding sender Carlsberg i vælten igen Her er Danmarks bidrag til VM i arkitektur. Det handler om noget, vi alle må forholde os til Ali Aminali har fået nok: Giv os vores penge tilbage, når vi ikke kan forvente at få passet vores børn Ali Aminali har fået nok: Giv os vores penge tilbage, når vi ikke kan forvente at få passet vores børn Først spyttede myndighedchefen p-vagten i hovedet.
Og det skaber ukrainsk frustration Russisk hovedpine: Ny melding sender Carlsberg i vælten igen Man bliver lykkelig over, at der stadig laves filmkunst på dette niveau Man bliver lykkelig over, at der stadig laves filmkunst på dette niveau Man bliver lykkelig over, at der stadig laves filmkunst på dette niveau Hun kalder det et »kæmpe sats« at udpensle, hvad der foregår i whiskybæltet, men: »Jeg har ikke noget at miste« Hun kalder det et »kæmpe sats« at udpensle, hvad der foregår i whiskybæltet, men: »Jeg har ikke noget at miste« Jeg har testet godt 50 fastelavnsboller de seneste tre år.
Berlingske | Læs nyheder på berlingske.dk
En Uafhængig Morgen
Så bakkede han ind i ham – flere gange Efter milliardoverskud: Dansk selskab fyrer 120 ansatte Efter milliardoverskud: Dansk selskab fyrer 120 ansatte 142. 000 patienter udeblev fra hospitalsaftaler i hovedstaden sidste år: »Respektløst« 142. 000 patienter udeblev fra hospitalsaftaler i hovedstaden sidste år: »Respektløst« Danske Rockwool holder fast i den russiske forretning Danske Rockwool holder fast i den russiske forretning Danske Rockwool holder fast i den russiske forretning Enormt projekt: Metro mellem København og Malmø rykker et skridt tættere på Enormt projekt: Metro mellem København og Malmø rykker et skridt tættere på Troels Lund Poulsen bør blive fuldtids-forsvarsminister Island tilbagekalder medicin efter dansk fund Island tilbagekalder medicin efter dansk fund Grim ekstraregning venter 180.
Det ligger ikke, hvor du tror En af landets mest magtfulde topchefer i frontalangreb på regeringens chokbeslutning En af landets mest magtfulde topchefer i frontalangreb på regeringens chokbeslutning Heidi Bank skal holde sædet varmt for sygemeldt Ellemann Heidi Bank skal holde sædet varmt for sygemeldt Ellemann Det er på tide, at vi gør op med al den skyld og skam, for vi bliver ikke bedre forældre af at bære den byrde Det er på tide, at vi gør op med al den skyld og skam, for vi bliver ikke bedre forældre af at bære den byrde Forundret forsvarer for tidligere PET-medarbejder: »Det har jeg aldrig været udsat for før« Der er ingen strøm eller benzin og ligene hober sig op på gaden. Omfanget af katastrofen er ekstremt Der er ingen strøm eller benzin og ligene hober sig op på gaden.
Maiken er uddannet sygeplejerske, men må ikke tage jobbet Hospitalerne skriger efter varme hænder. Maiken er uddannet sygeplejerske, men må ikke tage jobbet De er helt almindelige danskere, men med en helt særlig interesse De er helt almindelige danskere, men med en helt særlig interesse Nej, Berlingske, demokratiske selskaber er en styrke for dansk erhvervsliv Nej, Berlingske, demokratiske selskaber er en styrke for dansk erhvervsliv En gammel kending er dukket op som »Daniels farmor«.
EuroinvestorI gårShipping, vindmøller og bling bling 54m I gårNyt fra Fed, Microsofts markedsværdi vokser og stor regnskabsdag i C25 5m 7. feb. Regnskabsfest og fremtiden for aktier 7. Dårlig stemning på Wall Street og historisk svag svensk krone 4m 6. Kongenøgletallet og den bristede ballon 6. Aktiemarked ser rødt og 4 mulige vinderaktier 6m 4. Millionærklubben Eksklusiv: Supermagterne skændes - hvad med dine aktier? Del 2 47m 4.
Flemming Splidsboel Hansen - DIIS
g Til sommer bliver der holdt ekstra godt øje med Polly og alle de andre elever i 3. g Henrik Dahl: Ngo’erne siger, at de gerne vil have debat – men virkeligheden er en helt anden Henrik Dahl: Ngo’erne siger, at de gerne vil have debat – men virkeligheden er en helt anden Danske toldere stopper fire afrikanere med absurd bagage Danske toldere stopper fire afrikanere med absurd bagage Hummelgaard kaster håndklædet i ringen. Centralt princip ændres Hummelgaard kaster håndklædet i ringen. Centralt princip ændres Hummelgaard kaster håndklædet i ringen. Centralt princip ændres Bank smider bombe – og har du bare én krone på kontoen, kan den snart komme dig til gode Bank smider bombe – og har du bare én krone på kontoen, kan den snart komme dig til gode 80.
000 boligejere Grim ekstraregning venter 180. 000 boligejere Midt i katastrofen langede Henrik Dahl ud efter hjælpeorganisation: »Stiger ligheden ikke i Tyrkiet, når alting bliver ødelagt? « Midt i katastrofen langede Henrik Dahl ud efter hjælpeorganisation: »Stiger ligheden ikke i Tyrkiet, når Dronning Margrethe skal opereres Dronning Margrethe skal opereres Indfør flere mødefri perioder i Folketinget – og tre andre løsninger på et horribelt arbejdsmiljø Indfør flere mødefri perioder i Folketinget – og tre andre løsninger på et horribelt arbejdsmiljø De kæmper for et hvidt overherredømme. »Ødelæggelsen« af amerikansk storby var næste led i planen De kæmper for et hvidt overherredømme. »Ødelæggelsen« af amerikansk storby var næste led i planen Anklager får retssag mod tidligere PET-ansat udsat Tidligere direktør opgiver at redde Irma Tidligere direktør opgiver at redde Irma Ubudne gæster Dansk ferieparadis indfører loft over turister indfører loft over turister Erdogan indrømmer problemer efter intern tyrkisk kritik Erdogan indrømmer problemer efter intern tyrkisk kritik Hospitalerne skriger efter varme hænder.
Den her er i særklasse den dårligste Jeg har testet godt 50 fastelavnsboller de seneste tre år. Den her er i særklasse den dårligste Helårsbader har fået nok af at svømme i ulækkert kloakvand i Øresund: »Det er totalt klamt« Helårsbader har fået nok af at svømme i ulækkert kloakvand i Øresund: »Det er totalt klamt« Formodet busangreb dræber to børn i canadisk daginstitution Formodet busangreb dræber to børn i canadisk daginstitution Formodet busangreb dræber to børn i canadisk daginstitution Stine Bosse: Den er helt gal i Coop – og derfor genopstiller jeg ikke Stine Bosse: Den er helt gal i Coop – og derfor genopstiller jeg ikke Verdenskendt magasin har fået øje på gastronomisk »hotspot« i Danmark. Det ligger ikke, hvor du tror Verdenskendt magasin har fået øje på gastronomisk »hotspot« i Danmark.
Live - DBU TV